Pozycjonowanie witryn internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych polega na szeregu działań w zakresie optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek, które bezpośrednio mają za zadanie budować autorytet oraz rozpoznawalność marki w internecie. W naszej ofercie na pozycjonowanie witryn internetowych składa się m.in. pozycjonowanie lokalne firm pod kątem danego regionu jej działalności, tworzenie pozytywnego UX (ang. User Experience – wzbudzanie pozytywnych wrażeń u użytkowników), tworzenie responsywności SEO na telefony i tablety, optymalizacja obrazów oraz analiza konkurencji. Podczas naszych działań korzystamy z szeregu profesjonalnych narzędzi – Google Search Console, Google Analytics, ScreamingFrogSEO, Rank Tracer, Website Auditor, SEO SpyGlass czy LinkAssistant.
Tworzenie treści i słów kluczowych pod SEO
Jednym z priorytetowych działań jest tworzenie treści i słów kluczowych, które są optymalizowane pod kątem SEO. Oferujemy tworzenie tych treści oraz tzw. przyjaznych klastrów tematycznych (tj. serii artykułów w obrębie jednej frazy kluczowej) oraz analizowanie słów kluczowych pod względem ich pozycji i popularności wyszukiwań.
Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne
Linkowanie zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne odgrywa nieocenioną rolę w branży SEO. Nasza oferta obejmuje: tworzenie struktur witryn za pomocą linkowania wewnętrznego, badanie profilu linków zwrotnych oraz pozyskiwanie linków zewnętrznych w Linkhouse i Whitepress (*opcjonalne, dla klientów z większych budżetem).
Cykliczne raporty i analizy
Branża SEO obfita jest w przeróżne statystyki, które wymagają szczegółowej analizy przez eksperta. Jednym z najważniejszych statystyk jest fraza CTR, czyi współczynnik klikalności. My dostarczamy cykliczne raporty i analizy, które dobitnie obrazują skuteczność naszych działań.